Головна сторінкаПро насПослугиНовиниFAQКонтакти
НАШІ ПОСЛУГИ

НОВИНИ

FAQ

Зараз криза, наша компанія скорочує витрати – як нам може допомогти Белпарад в даному випадку?

 Головним завданням Белпарад є оптимізація роботи Вашого транспортного відділу. Під оптимізацією ми розуміємо більш ефективне використання доступних ресурсів, коли на одну одиницю продукції, що випускається, компанія використовує меншу кількість ресурсів. Вхідними ресурсами є не тільки безпосередньо грошові кошти, але і сам транспорт, його кількість, склад, джерела фінансування, персонал, який обслуговує даний транспорт, а також податки, час, рівень безпеки і багато іншого.
Наш досвід каже про те, що в силу різних причин на багатьох підприємствах транспортному підрозділу приділялося недостатньо уваги і бізнес процеси з утримання автопарку далекі від досконалості. Белпарад вказує на «вузькі» місця в організації роботи транспортного відділу і пропонує різноманітні варіанти їх вирішення. В результаті запропонованих змін наші клієнти отримують не тільки економію грошових ресурсів, але й підвищення якості транспортного обслуговування.   

В нашій компанії маленький автопарк, чи не краще буде обслуговувати його власними зусиллями? Автопарку якого мінімального розміру доцільно користуватися послугами аутсорсингу фліт менеджменту?

 Критерію з кількості авто, згідно якого можна було б прийняти рішення відносно аутсорсингу фліт менеджменту немає. Критерій дуже простий – який з двох варіантів більш ефективний з точки зору досягнення кінцевої мети, яка стоїть перед Вашою компанією. Якщо аутсорсинг більш ефективний, то чому б не передати управління Вашим маленьким автопарком (навіть, який складається з однієї одиниці) в треті руки? Справедливим є й зворотнє. Якщо у будь-якої компанії є автопарк в сотні або тисячі автомобілів, все налагоджено дуже добре і вона досягла максимальної ефективності його використання, то навіщо їй аутсорсинг?
Ми акцентуємо увагу наших клієнтів на те, що в Україні з’явилася компанія Белпарад, яка може скласти здорову конкуренцію їх внутрішньому транспортному підрозділу. А конкуренція, як відомо, є дієвим стимулом підвищення якості та зниження цін.  А який варіант Ви оберете, в кінцевому результаті, залежить тільки від Вас.